czwartek, 23 lutego 2017

snowflake in april; prologue

Użytkownik @noonsonghee utworzyła chat z @bomnal.
noonsonghee: Um... cześć.
noonsonghee: Od jakiegoś czasu czytam twoje opowiadania i doszłam do wniosku, że są bardzo smutne i zawsze na nich płaczę.
noonsonghee: Więc postanowiłam zadać jakże banalne pytanie.
noonsonghee: Wszystko w porządku?
bomnal: Cześć.
bomnal: Nie jest banalne, przynajmniej dla mnie.



Bądźcie wyrozumiali, bo to prawdziwa historia z życia wzięta!
Tak oto zdobyłam przyjaciółkę, która zawsze jest... kilkaset km ode mnie.
Może nie powinnam się tak rozpisywać, ale skoro już ktoś to czyta, powinien wiedzieć, że taka znajomość jak moja i Unni może istnieć.
Internetowe znajomości są super!!!
Soorin ^^

1 komentarz:

  1. Hej ^^ fajnie że dzielisz się swoją historią :) czekam na kolejne cześci które zapowiadają sie smuteczkowo ale ja takie właśnie najbardziej lubię :)
    Pozdrawiam i czekam my-dream-is-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń